İnteraktif reklam özdenetim kuralları, tüketicinin kişisel bilgilerinin nasıl toplandığı ve kullanıldığına şeffaflık getirecek. İnteraktif Reklamcılık Bürosu çerçeveyi açıkladı.
İnteraktif Reklamcılık Bürosu Avrupa (IAB Avrupa), kullanıcının internette dolaşmasını takip ederek bilgi toplayan ve bu bilgiye göre kullanıcının ilgi alanına yönelik reklam yayınlayan uygulamalar hakkında özdenetim çerçevesi açıkladı. devamı için: http://kobidestek.org/internet-reklamlari-da-denetlenecek/
23 Nisan 2011 Cumartesi
İnternette Takip Ediliyoruz
Etiketler:
girişim,
Girişimci,
IAB Avrupa,
İnteraktif Reklamcılık Bürosu
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder