Ads 468x60px

Labels

25 Nisan 2011 Pazartesi

"İşte Bizde Varız 2011" Yarışması Final Yeri Belirlendi

 İngiltere'ye eğitimlere katılmak üzere gidecek meslek lisesi ekibini belirlemek amacıyla düzenlenen "İşte Bizde 
Varız, Girişimcilik ve Yenilikçilik Yarışması" Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu'nun da katılımıyla Çarşamba günü İstanbul'da gerçekleştirilecek "İşte Bizde Varız, Girişimcilik ve Yenilikçilik Yarışması" ulusal finali Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu'nun katılımıyla Çarşamba günü İstanbul'da yapılacak.
Milli Eğitim Bakanlığı Kız Teknik Öğretim Genel Müdürlüğü ve British Council arasında 2009'da imzalanan protokol kapsamında düzenlenen "İşte Bizde Varız, Girişimcilik ve Yenilikçilik Yarışması"nın ulusal finali üç ayrı ilde yapılan bölge finallerinin ardından Çarşamba günü İstanbul'da gerçekleştirilecek.

Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu'nun da katılımıyla Caddebostan Kültür Merkezi'nde yapılacak ulusal final töreni ile İngiltere'ye eğitimlere katılmak üzere gidecek olan meslek lisesi ekibi belirlenecek.
 
 
Kaynak: haberler.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

Sample Text

Burada sizlerle birçok girişimcilik konusunda bilgi paylaşacağız.Sitemiz güncel olmasından dolayı her gün sizi sitemize bekleriz...