Bir KOBİ’nin satışlarını arttırması söz konusu olduğunda, pazarlama planı, daha az yorularak, daha hızlı hareket etmenizi ve sonuca daha hızlı ulaşmanızı sağlayabilir. Bunu sağlamanın bazı taktiklerini şöyle sıralamak mümkün:
Dikkat Çekmek:
Müşteri kazanmanın ilk adımı, pazarınızın dikkatini çekmektir. Gelecekteki müşterileriniz varlığınızdan habersiz ise onlara asla satış yapamazsınız! Pazarınız tarafından fark edilmenin en iyi yolu, çarpıcı bir pazarlama mesajı kullanmak olabilir. İhtiyaçlarına doğrudan, açık ve net bir şekilde yanıt veren bir mesaj, müşterileriniz ve potansiyel müşterileriniz tarafından çabuk fark edilecektir. Çarpıcı bir pazarlama mesajına sahip olmanın etkilerinden biri ise web sitenize hedeflediğiniz ziyaretçileri çekmek için bu mesajı kullanabilmeniz olacak. Bugün bir web sitesi, her tür işe verimlilik katabilecek, önemli bir araç… Müşteri adayı listenizi oluşturmak, onları eğitmek ve satışları artırmak için web sitenizi kullanabilirsiniz.
Müşteri Aday Listenizi Oluşturmak:
Gittikçe uzayan bir müşteri adayı listesi, her tür işletmede başarının sırrıdır. Çünkü zaman içinde daha fazla sayıda insanı ürün ve hizmetleriniz hakkında eğitmenizi sağlar. Web siteniz, müşteri adayı listenizi oluşturmak için harika bir araç olacak. Pazarlama faaliyetinizle ilk kez karşılaşan insanların çoğu, satın almayı düşünmez! Aksine, bilinçli karar alabilmek için, bir nevi araştırma yapıyor ve bilgi topluyordur. Bu durum, kendinizi anlatmak için harika bir fırsat olabilir!
Kaynak:http://kobidestek.org/kobilerin-satislarini-arttiracak-pazarlama-taktikleri/
11 Nisan 2011 Pazartesi
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder