Ads 468x60px

Labels

10 Nisan 2011 Pazar

Patronlardan Girişimcilere Altın Nasihatler

Türkiye’de her 100 kişiden sadece 6′sı girişimci. Bu girişimcilerin yüzde 80′i iş bulamadığı yani mecbur kaldığı için kendi işini kuruyor. Başka bir deyişle her 100 kişiden sadece 1-2′si girişimciliği kendine bir kariyer seçeneği olarak tercih ediyor. Bu rakamları biz değil Global Entrepreneurship Monitor (GEM) söylüyor.
Gelişmekte olan ülkelerde, etkin girişimcileri destekleyerek, ekonomik gelişime katkıda bulunmak amacıyla kurulmuş uluslararası bir sivil toplum kuruluşu olan Endeavor’un Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Özcan Tahincioğlu’na göre, Türkiye’nin kalkınma düzeyi için bu girişimcilik oranı oldukça düşük. Gelişmekte olan benzer ülkelerde bu oranın yüzde 25′lerde olduğuna dikkat çeken Tahincioğlu, ‘GEM raporuna göre Türkiye girişimcilik için gerekli olan özgüven ve risk alma konusunda en üst sıralarda yer almasına alıyor ancak fırsat tespit etmede en altlarda bulunuyor’ diyor. Peki ne yapmalı? Bu soruyu Endeavor Yönetim Kurulu üyelerine de sorduk. Ve ortaya girişimciler için her biri altın değerinde kulağa küpe yapılacak öğütler çıktı. Eğer ‘Ben de kendi işimi kurmak istiyorum’ ya da ‘İş kurdum ama nasıl tutunacağım bilemiyorum’ diyorsanız, cevabı bu yazı dizisinde gizli…
devamı için:
http://kobidestek.org/patronlardan-girisimcilere-ogutler/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

Sample Text

Burada sizlerle birçok girişimcilik konusunda bilgi paylaşacağız.Sitemiz güncel olmasından dolayı her gün sizi sitemize bekleriz...