Ads 468x60px

Labels

5 Nisan 2011 Salı

Türk Kadını TeknoKadın’ı Olacak

Milli Eğitim Bakanlığı, Intel ve Fütüristler Derneği’nin yeni eğitim projesi ile Türk kadını TeknoKadın’a dönüşecek. Milli Eğitim Bakanlığı, Intel ve Türkiye Fütüristler Derneği, Dünya Kadınlar Günü haftasında ülkemizde kadınların gelişimi için yeni bir eğitim seferberliği başlatıyor. Milli Eğitim Bakanlığı’nın desteğiyle hayata geçirilen TeknoKadın Projesi ile Türkiye’de kadınların bilgisayar korkularını yenmelerine, bilgisayar ve interneti daha etkin kullanabilmelerine ve teknoloji yardımıyla girişimci yanlarını geliştirmelerine yardımcı olmak amaçlanıyor.

Kısa süre önce Kadının Statüsü Genel Müdürlüğünce yayınlanan Türkiye’de Kadının Durumu Aralık 2010 raporu, Türkiye’de kadının konumu hakkında çarpıcı bilgileri ortaya koyuyor. Rapora göre ülkemizde kadınların işgücüne  katılım oranları düşük ve katılım  oranları yıllara göre azalma gösteriyor.
Devamı için: http://kobidestek.org/turk-kadini-teknokadin%E2%80%99a-donusecek/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

Sample Text

Burada sizlerle birçok girişimcilik konusunda bilgi paylaşacağız.Sitemiz güncel olmasından dolayı her gün sizi sitemize bekleriz...