Ads 468x60px

Labels

4 Temmuz 2011 Pazartesi

Kadınlar İçin “Ben Çalışmak İstiyorum” Projeleri

Kadınlar İçin “Ben Çalışmak İstiyorum” Projesi“Bir kadın değişir, aile değişir, bir aile değişir, toplum değişir” sloganıyla yola çıkan “Ben Çalışmak İstiyorum” projesi özellikle Anadolu’da ve büyük kentlerin varoşlarında kadının çalışmasının ayıp sayıldığı, bu nedenle kadınların aktif iş hayatına katılımlarının sınırlı olması gerçeğini değiştirmek ve çalışmak isteyenlere iş fırsatları yaratmayı hedefliyor.
“Ben Çalışmak İstiyorum”, projesi kapsamında; Avusturya Liseliler Derneği Kadın Platformu ve Kadir Has Üniversitesi işbirliği içinde hareket etmektedir. Bu kapsamda Anadolu’daki çeşitli üniversitelerle temas kurulmaktadır.
Türkiye’de kadının ekonomik bağımsızlılık sorununun çözümüne bir katkısı olacağı öngörüsü ile hazırlanan proje; Anadolu üniversitelerinin 3./4. sınıflarına devam eden ve tercihen öğrenim gördükleri şehirlerde yaşayan kız öğrencilerin; Avusturya Lisesi mezunlarının sahip/üst düzey yetkili oldukları şirketlerde 30′ar günlük programlı staj görmelerini hedeflemektedir. Bu yıl Erzurum Atatürk, Kars Kafkas ve Van 100.Yıl Üniversiteleri’nden 21 kız öğrenci katılmaktadır.

http://kobidestek.org/kadinlar-icin-ben-calismak-istiyorum-projesi/
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

Sample Text

Burada sizlerle birçok girişimcilik konusunda bilgi paylaşacağız.Sitemiz güncel olmasından dolayı her gün sizi sitemize bekleriz...