Ads 468x60px

Labels

20 Nisan 2011 Çarşamba

İzmir-Tire’de Uygulamalı Girişimcilik Eğitim Programı’

Tire Belediyesi, KOSGEB ve Egeus Danışmanlık Firması işbirliğiyle düzenlenen ‘Uygulamalı Girişimcilik Eğitim Programı’ Tire’de başladı. Yeni iş kurmak isteyen girişimcilere yönelik olarak KOSGEB’in sunduğu hibe ve faizsiz kredi desteği konusunda bilgilerin verileceği eğitimin tanıtım toplantısına çeşitli iş fikirleri olan 50 girişimci adayı katıldı. KOSGEB Güney Bölge Müdürü Mustafa Çanakçı, Tire Kaymakamı Hüseyin Ergi, Belediye Başkanı Tayfur Çiçek ve KOSGEB Kobi Uzmanı Ömer Özul, Egeus Danışmanlık Firması Yetkilisi Barbaros Tunç katıldığı tanıtım toplantısında eğitim programının protokolü KOSGEB Güney Bölge Müdürü Mustafa Çakmakçı ve Belediye Başkanı Tayfur Çiçek tarafından imzalandı.
devamı için: http://kobidestek.org/izmir-tirede-girisimcilik-egitimi/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

Sample Text

Burada sizlerle birçok girişimcilik konusunda bilgi paylaşacağız.Sitemiz güncel olmasından dolayı her gün sizi sitemize bekleriz...